Thursday, February 26, 2009

From Now On

Assalamualaikum wbt

Apa khabar kawan-kawan?
Sudah lama saya tidak mencoret sesuatu di blog saya,blog asal saya iaitu di multiply..
Apa kena mengena tajuk di atas dengan entry pertama saya disini.From now on,saya akan menulis di blog ini,bukan nak menghapuskan blog multiply saya.Saya sayangkan blog yang penuh warna pink tersebut.Tetapi biarlah kenapa dan mengapa saya simpan sendiri.Hehe.Blog tersebut akan saya guna untuk mengumpul entry-entry dari blog lain yang saya suka.Pertama kali buka blog multiply pun punya kenangan tersendiri,tak pernah terfikir saya akan mempunyai blog.Saya tak akan meninggalkan kawan-kawan di circle multiply,korang semua best.

Buat yang link kan blog multiply saya di blog mereka,mungkin sedikit kecewa dengan saya.Saya tahu saya dah lama tak update dan mungkin artikel yang ada banyak yang diambil dari web lain.Maafkan saya.Saya rasa bersalah dengan anda semua.Penat-penat anda tekan blog saya yang keluar artikel yang mungkin sudah anda baca atau hasil tangan insan lain.From now on,saya akan menulis sendiri di blog saya ini.Mungkin kalau berkaitan hukum-hukum dalam agama Islam yang memerlukan saya sertakan pendapat yang lebih arif akan saya sertakan.

Maafkan saya teman-teman.Saya tahu saya tidak dapat memuaskan hati semua,tetapi saya akan cuba dengan terbaik menjadi kawan yang terbaik buat anda(syahdu plak..hehe).

From now on,saya akan berkongsi tentang kehidupan di Bandung,sedikit ilmu yang saya ada dan mungkin kisah suka,duka,gembira,pahit sebagai pengembara di bumi seberang ini..


p/s:1.Terima kasih buat anda tuan empunya diri yang bertanya tentang layout rama-rama ini suatu ketika dahulu,cantik tetapi sesuai untuk perempuan,tetapi waktu itu saya diamkan saja,tak mahu anda terasa=).Maafkan saya sekiranya anda masih marah.Anda banyak 'kejutkan' saya.Terima kasih.

2.Terima kasih buat anda yang membantu mencantikkan blog ini.ramai yang kata 'nice blog'.Terima kasih.Saya akan cuba melakukan yang terbaik.

3.Anda tahu siapa anda-anda di atas.Terima kasih semua!

5 comments:

Balqis Riza said...

cecehh..ade blogspot..hehehehe
best2...
nnt balqis link akak k~

pali said...

ganbattee..!

ummujannah said...

to BaLQis:dah lama ada blogspot tapi baru kali ni nak aktif di sini.sebab ramai kata multiply xmesra pengguna.
thanx for coming dear!


to FaDhLi aTaRi:Thank you for visiting!syukran.

toybesh! said...

darrling keep on writing..luv yaa!!miss ya tooo =)

ummujannah said...

to toybesh!:i'll write.thank you for your support.insyaAllah the art of multitasking is in progress.

loves from me too(~~,)!
salam to kak huda and your family