Sunday, September 18, 2011

ps (3 hari lepas)

plan nak tulis petang tu, tapi petang tu busy tolong kawan buat slide(yeke tolong?) *at least bagi idea, walaupun tak tolong sampai siap.

ps,

post script lagu "super something" sebenarnya.

lagu tu pertamanya nak dedicate dekat ma dan abah. dan juga along. dan juga adik-adik. teringat balik 6 tahun dulu masa tahun 2005 datang sini, rasa homesick. tengok negara orang yang agak aneh. hanya orang yang tinggal dan belajar di sini tahu bagaimana rasanya untuk tinggal di sini(bukanlah sengsara sangat) tetapi agak berbeza. cara fikir, "culture", cara mereka menerima kita sebagai orang mesia. sebab itulah negara ini, yang kaya tetap kaya dan yang meminta-minta(cuba tgk sewaktu berhenti di traffic light ataupun tepi jalan) masih banyak. 

pemandangan dan keadaan yang tak ada di mesia.

lari pulak dah tajuk. *ok back to my topic again :)


You'll see

I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier
When you by my side
(Ku lalui semua dengan senyuman di wajahku)


suka lirik yang kat atas. tepon ma suruh buka blog saya baca. tanpa ma abah along saya tak akan sampai di mana saya sekarang. 

ingat lagi masa hari saya pegi tengok CGPA degree saya, saya sms mereka. terus along reply cakap tahniah dan ma abah tepon. *how happy they were, made my heart smilling all day. I felt so good after that.

setakat ini dahulu. babai. *sorry campur2 english & BM.

Nota:(update magang)

  1. sekarang dah masuk bulan ke-5 magang, esok masuk minggu ke-3 dah. sekarang magang ilmu kesehatan masyarakat(public health). tak ada oncall dan sangat banyak masa lapang, sampaikan nak pegi jogging pun boleh -__-"
  2. akhir bulan depan tamatlah riwayat magang ini. yeya! Alhamdulillah :) 
  3. tetapi bulan terakhir magang adalah internal medicine, plan nak study bebetul dengan buka buku clinical medicine yang latest edition (hadiah along bagi) *dulu sejak pre-clinical lagi nak ada buku ni, berangan nak amik buku along, tapi at last along beli yg latest edition! thanks so much. love u so much!
  4. ps lagu jugak: dedicate utk you jugak sebenarnya dan juga adik lelaki yg ada kat sini. 

5 comments:

silent said...

a doctor.wau!

Kilikili said...

Congratulations!

ummujannah said...

Thanks :)

toy said...

psssttt tanak dedicate kat i juge ke? =P

ummujannah said...

toy,
utk U, I buat satu entri khas. InsyaAllah nanti I buat :)

ps: you always the super something. rinduuuu!