Tuesday, September 13, 2011

Selamat Hari Raya!


Assalamualaikum wbt,

dari hati yang paling dalam saya ingin mengucapkan:

Selamat Hari Raya Eidul Fitri
dan 
Maaf Zahir Batin 

Cantik tak gambar kad raya kat atas? Bling-bling :)

ps: kepada semua yang baca blog ini yang saya kenal dan juga tak kenal, dan juga pembaca senyap, mahupun yang pernah menumpang kasih tumpang menulis di blog saya(hacker), saya minta maaf zahir batin dari hati yang paling dalam. tak semua suka apa yang saya pernah tulis. saya manusia biasa banyak kelemahan. 

pps: saya tahu dah masuk 15 Syawal baru nak buat entri dan ucap selamat hari raya. sibuk beraya:) sibuklah sangat, padahal beraya kat sini je pun. sebenarnya lebih kepada tak ada "mood" nak menulis. sekarang dah rajin. selalu buka blog ni, edit-ubah-ubah-hias. perasan tak? terima kasih kepada yang masih sudi baca dan menyebabkan nuffnang terus meningkat. setiap kali tengok meningkat semangat rasa nak menulis banyak-banyak.

2 comments:

Fz27 said...

selamah hari raya.. semoga Allah menerima segala amalan kita

Musafir Melayu said...

Selamat Hari Raya...haha, masjid biru tu juga yang jadi pilihan... :)

Oh, lupa..

Maaf Zahir dan Batin...kalau ada salah la..ada ke? takda kot... :P