Thursday, October 13, 2011

Happy Moments In My Life

Happy moments in my life that are not easy to describe in words:) 

Year 2003:  SPM 2002 Result's announcement. Picture from the paper.
(dalam gambar ada Nurul sebelah kiri saya,  dari kanan ada Yana, Fathimah).
Love this picture so much :)

Year 2009: Pre-clinical Convocation

Year 2011: Today. The interview for the job ;)

ps: di sebalik gambar kat atas ada kerja keras dan pengorbanan yang di akhirnya sangat manis:)

pps: banyak nak tulis terutamanya tentang harini. tentang tajuk 'lambat', 'kakak'. penat sebab tu letak gambar je, esok saya kena ada di rumah sakit sampai jam 9 pm jadi kena tido dulu. babai. selamat malam. 

2 comments:

khairi FMJ said...

fuyyo keluar paper:), k tasha yg pejam mata pegang hp tu ka?hehe CONGRATES !!!! Sikit lagi dah nk blk...sedih T_T dalam gembira..huhu

Iman Aisyah said...

:) Almost 10 years back. Hehe.

Aah akaklah tu. Time tu tgh baca doa ramai2 tu yg mcm pejam mata, tapi sebenarnya tunduk malu2 sebab perasan ada reporter ramai depan tu.

InsyaAllah. Your time will come soon. Thanks! Sedih jugak. You are a very good friend of me. Macam kakak buat akak =)