Friday, December 16, 2011

HRPZ II

Assalamualaikum wbt, 

Selamat hari jumaat semua. Saya sekarang di KL hadiri kursus induksi sebelum bekerja. Harini akan selesai. InsyaAllah harini juga akan balik ke Kelantan.

Tajuk kat atas sebenarnya adalah nama lain bagi Hospital Kota Bharu. Hari Ahad nanti saya akan melapor ke hospital tempat saya akan memulakan kehidupan baru sebagai houseman :)

Cepat kan? Saya tahu lepas ni kehidupan pasti berubah dan setelah 2 hari saya ikut kursus induksi di sini, banyak gambaran tentang kerja nanti saya dah dapat. Bermula dengan SBPA kepadalah gaji dan bagaimana peluang untuk sambung belajar nanti. Alhamdulillah rasa semangat dan seronok sangat! 
Tanggungjawab akan bertambah. Bila masuk ke alam kerja ni juga kena lebih fokus. Saya berazam nak buat yang terbaik. 

Doakan saya semua!


ps: selepas susah pasti ada kesenangan.

pps: ada 8 orang yang akan ke HRPZ II nanti termasuk saya yang sama-sama kursus induksi di sini, salah seorang adalah ex-kisasian juga. di mana-mana ex-kisasian pasti ada. dalam kursus ini pun ada 4 orang semua. 

ppps: esok 17th Dec. dah masuk 7 bulan. i am planning to create a very beautiful moments! commitment makes us more focus in life. we cannot think about 'me' only anymore. it is about 'us'.  i am so grateful with whatever happened. thanks so much! :)

4 comments:

najihah iman said...

slamat memasuki alam houseman sist..
:)

p/s : bestnye dpt keje kat hkb.

nemesis3891 said...

update2 la selalu.. nak tau hidup HO cemana.. hehe

Iman Aisyah said...

najihah iman,

Thanks! nnt buat HO kat KB jugak tau :)


nemesis3891,

insyaAllah ada masa mmg akan update. Good Luck!

Anonymous said...

hi all natashaahadi.blogspot.com blogger discovered your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://explode-your-site-traffic.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://explode-your-site-traffic.com
To your success your friend
James