Thursday, August 25, 2011

Baju Raya



Assalamualaikum wbt,

Tahun ni baju raya pertama saya dapat warna pink. Cantik! Dapat baju raya maksudnya ada orang bagi. Hehe. Tak payah beli sendiri. Seronok! Sebab baru saja nak pasrah nak pakai saja baju kurung yang sedia ada dalam almari untuk Hari Raya. Alhamdulillah dapat baju raya.

Baju raya kedua ma yang beli, tapi saya belum dapat. Ma kata warna hitam-kelabu, ma beli yang dah siap. Tak sabar nak tengok! Seronok dua kali. Rezeki dapat dua pasang baju raya. Hadiah lebaran. Sayang ma:)

Baju yang dalam gambar kat atas pun baru sekali saya pakai. Mulanya nak pakai baju kat atas saja untuk hari raya dan juga untuk wisuda nanti. Memandangkan dapat baju kurung baru, nanti bolehlah pilih nak pakai baju mana untuk wisuda nanti. Dah setel baju wisuda!

Baju dalam gambar kat atas semua made in Bandung kecuali baju Iman dan Danish. 

ps: Sape tanya saya balik raya ke tak dia wajib bagi duit raya! ;)

pps: Adik laki dah balik mesia dah pagi tadi untuk liburan yang panjang sampai 11 September. 

*Sorry terpaksa baca entri baju raya. Jangan jeles!

2 comments:

Fz27 said...

bila balik M'sia???

Iman Aisyah said...

Sila bagi duit raya=)

ps:sape suruh tanya!