Wednesday, November 2, 2011

01/11/11


Assalamualaikum wbt, 


1.11.2011

Cantik tak tarikh majlis pernikahan saya semalam? Hehe ;)

Minta maaf sebab sibuk dengan majlis perkahwinan  sampai tak sempat nak update blog. Mengarut dah saya. Saya masih di Bandung. Jangan risau, gambar di atas adalah gambar adik saya Nabila dan suaminya masa majlis resepsi mereka 29 Mei 2011 yang lepas. 

Saya paling suka bunga yang kat belakang diorang. Warna purple gelap tema baju diorang pun cantik.

*Masih jelas ingat waktu itu saya buat lawak dengan Nabila,

"Angah tema kawen nanti warna apa?"

"Calon pun tak ada lagi dah fikir tema" 

"Eh takpa, yang penting plan"  Disambut dengan gelak ketawa kami berdua. Hehe.


Perbualan tersebut adalah 2,3 tahun lepas. Waktu kami masih sama-sama jadi student(wah padahal saya baru je tamat riwayat student). 

Alhamdulillah Nabila sekarang pun dah bakal jadi Mommy :) Tak lama lagi akan bertambah cucu ma abah. Makin poninglah atuk dengan nenek kat rumah. 

Along pun bakal dapat baby girl nanti.  

Doakan mereka semua selamat dan sihat.

ps:
  • Tetibe cerita tentang kawen pulak kat atas. Hehe
  • Ikut rentak tangan menaip je. tapi memang tajuk tu saya fikir nak tulis lama dah.
  • Saya sekarang kerja sebagai penulis blog ni. Kalau datang blog ni, sangat berbesar hati kalau pembaca klik nuffnang kat atas :) Thanks so much.
  • Dalam 10 hari saja lagi sebelum balik mesia.


6 comments:

zul hassan said...

tuan punya blog bila plak nak nikah??

adaibrahim said...

ehem2...akakku,selamat bakal jadi pengantin baru..hehe

Cik D momy the ZAs said...

hehe ingatkan betul la semalam... meriah betul kawen hari selasa pon org ramai dgt hihi... dh nk dekat seru la tu :) samalah tarikh 29 mei tu dgn saya :)

ummujannah said...

Fz27,
Palie(betulkan nama awak?). InsyaAllah soon. Doakan kakak ye :)


Ada,
Ehem, ehem. Akak ada inbox awak kat FB. Bacalah. Thanks!


Lalalola,
Gambar adik saya kat atas tu. Hehe. InsyaAllah. Sama ke tarikh dengan wedding awak?

Thanks for the comments.

Cik D momy the ZAs said...

haah, sama :) dan sedang menunggu org baru juga :) eeh, samalah!

p/s: nice song :)

ummujannah said...

Waahhh Congrates!

ps: "First Love" :)

Terima kasih rajin melawat di sini, saya juga suka baca cerita blog awak tapi belum sempat komen. Nama Lalalola siapa ye? :)