Monday, November 7, 2011

Raya Haji

Assalamualaikum wbt

Pertamanya saya ingin mengucapkan,

 Selamat Hari Raya Aidil Adha 1432H 

Alhamdulillah sampai lagi kita semua pada Hari Raya Aidil Adha kali ini. Kali terakhir untuk saya beraya di Bandung. Kali kedua beraya dengan adik di Bandung. Sampai dah lupa kemeriahan sambutan di Kelantan. Kelantan kalau Raya Haji memang macam Raya Aidil Fitri. Tak percaya? Jom ikut saya raya di Kelantan tahun depan. InsyaAllah.

Raya jauh dari kampung halaman mestilah berbeza, makanan semua kita sediakan sendiri. Raya juga dengan kawan-kawan tempat belajar. Semalam saya makan soto ayam(resepi Mak Yan ), nasi minyak (Mak Asyraf, senior adik) dan Puding Kastard (saya dan Hapiji yang buat). Hehe. Suasana semalam hujan rintik-rintik sampailah malam. 


update sebelum balik:
  • 9hb ada judicium(hari bagi results), sebab tu saya tak balik raya haji.
  • barang-barang sudah diangkut secara sedikit-sedikit ke rumah Hapiji.
  • kena sediakan dokumen-dokumen untuk Majlis Sumpah Dokter 24 November nanti.
  • senaraikan apa yang diperlukan untuk lapor diri di Malaysia nanti, kena sediakan masa balik 10hb-21hb November. (banyaknye borang nak kena isi dan juga kena ready) 
  • about me kat sebelah dah berubah :)

No comments: