Saturday, May 23, 2009

Diam


"Iman diam..."

"Aisyah pun diam.."

Suasana diam~

...(~_^)!

----------------------------------------------------------------------------------------


Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah~dah selesai semua
papers, maksud saya exam on papers..tinggal SOCA (oral case exam), OSCE (clinical exam) dan sidang tesis..

Seminggu yang lepas saya rasa, tidur saya tak cukup...saya fikir ini exam yang terakhir jadi saya nak buat yang terbaik..semangat saya nak buat yang terbaik sangatlah tinggi kali ini!Alhamdulillah~

Saya tak boleh tulis panjang2~masa dah habis untuk ngeblog~kena studi untuk exam isnin ni!Doakan saya ye(~_~)!Semoga kita sama2 berjaya..Ameen.






----------------------------------------------------------------------------------------


"Aisyah sangat gembira kalau Iman gembira..."

Aisyah senyum dan Iman pun tersenyum~hati riang...Alhamdulillah~


2 comments:

pali said...

adek,

bilakah exammu habis ni? dah dekat sebulan! keh3

ummujannah said...

ujian tak berkesudahan...huhu