Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru




Assalamualaikum wbt...


Harini 16 Mei adalah Hari Guru di Malaysia..

Special kan Guru atau Cikgu ni?siap ada hari guru..tiada pula Hari doctor ke, engineer ke?hehe..

Sempena Hari Guru harini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru buat kedua IbuBapa saya, A.Hadi bin Alias, Rohana binti Haron dan adik saya Nabila A.Hadi..dengan ucapan ingat Angah di sini (~_^)!


Buat Wan Noraine ~Ninie Selamat Hari Guru juga!(walopon mung nk jadi pensyarah dah~semangat2!).

Buat Teteh Ridza Fadhla (teteh=kakak, dibandung)murrabbiyyah, 'cikgu' saya yang banyak mendidik saya di sini..

Buat semua kawan2, teman2 cikgu2 semua!

1)2 hari lagi nak exam final~doakan saya ye!

2)Buat yang terbaik dalam apa jua yang anda buat~tapi ingat niatnya IKHLAS dan hanya satu ALLAH swt~

3)Semua ada kat umah sekarang, Angah sorang ja xda(termasuklah Iman~!)




Kelas 5/7~2002 (Arwah Abidah Adam paling kanan)
~Selamat Hari Guru Cikgu Farhana(guru kelas 5/7)

4 comments:

anasolehah_7 said...

Salam;

Sayang teh Ridza much2~

SivGal said...

hi tasha,
smet hari guru tuk ur parents...:)
tc..

pali said...

oh, terima kasih kerana mengingatkan. Lupa.. kat sini tarikh tak sama.

slamat hari guru iman aisyah!

ummujannah said...

to aimi:
salam~sayang2 jugak teteh Ridza=)xsure lak ejaan yg betul!syg2 semua~

to Sivgal:
hi siva,tq~

to pali:
Selamat hari guru juga~sama2