Saturday, May 30, 2009

Ujian Tarbiyah Kehidupan~

Assalamualaikum wbt...

Maaf teman2 semua saya tak dapat mencoret sesuatu yang panjang buat semua, sedikit berhabuk blog ini...tengah bertarung dengan final exam 4th year..Susah bangat kok mau jadi dokter (dibaca dalam slanga Indonesia(^_~)!

Entry dari Saifulislam..Musibah Itu Rahsia Kebaikan menarik hati saya..kesian Ummu saif ada placenta praevea (placenta yang sepatutnya di atas berada di bawah~sila baca obgyn lagi ye!), boleh menyebabkan pendarahan yang banyak..Syafakillah buat Ummu saif..

Entry dari Nurul juga sangat menarik hati saya..blognya ~*Beautiful Moments*~, sebenarnya blognya dari KDU(Kolej Damansara Utama), sampailah Nurul sekarang, nak jadi mommy-to-be dah..banyak suka-duka Nurul yang merupakan bestfren saya sejak form 4 di Kisas lagi yang kami lalui bersama..Nikmat dan Ujian Allah..tajuk entry Nurul yang menyebabkan saya tertarik adalah kata syukur kepada Pemilik diri, Allah swt..Alhamdulillah diboldkan beberapa kali(^_~)!~tasha rindu kamu sebenarnya Nurul..tak lama dah nak balik kita jumpa~Semoga Kal dan Nurul dipermudahkan semuanya!


Alhamdulillah syukur sangat2 tesis saya, dua2 supervisor saya dah approve untuk sidang dan saya pun puas hati dengan hasil tesis saya!lega rasa=)cuma menunggu sidang nanti~Alhamdulillah~

Ujian2 yang datang itu banyak rahsia kebaikan bak kata Ustaz Hasrizal..betul2!walaupun pada awalnya heartache tapi manisnya dapat kita rasa!Mutiara2 perlu kita kutip sebelum menempuh alam yang baru nanti..alam baru?..hehe(~_^)!

Setakat ini saja dari saya~ada OSCE yang perlu distudikan..harap2 dipermudahkan lisan dan kefahaman dan dapat examiner yang baik2(~_^)!OSCE saya hari rabu nanti!

~*Buat adik2 1st, 2nd dan 3rd year!GoodLuck exam~Do things to the best of your ability, then tawakkal a'la Allah swt*~

No comments: