Sunday, October 18, 2009

KEMBALI

Assalamualaikum wbt...

Setelah lama saya sepi seketika dari menulis blog ini, kini saya kembali. Kembali untuk meng'update' blog yang hampir sebulan lebih saya tinggalkan. Artikel terakhir adalah terjemahan surah Al-Kausar. Saya jatuh dan mencuba untuk bangun. Kadang2 terfikir untuk hapuskan saja blog ini, tapi rasa sayang masih ada! Bukan sesuka hati boleh kita 'delete' dan letak sesuatu.

Hampir 3 bulan saya cuti dan berada di Malaysia. Pertengahan bulan Ogos saya ada datang sekejap ke Bandung untuk konvokesyen Sarjana Kedokteran. Kini saya dapat 'title', Natasha A.Hadi, S.Ked.

Sepanjang 3 bulan di Malaysia, Alhamdulillah menyambut sebulan Ramadhan sepenuhnya bersama2 keluarga.

Macam2 berlaku sepanjang 3 bulan~kalau nak cerita tak tidur pula saya malam ni. Lain kali saja lah.

InsyaAllah isnin nanti saya dah mula jadi co-ass di Rumah Sakit Hassan Sadikin, Bandung. Hidup semakin berubah dan saya harus menyesuaikan diri.

Banyak nak diceritakan dan banyak yang tak dapat di luahkan dengan kata2.

Saya berhenti di sini dulu, sekadar nak mengkhabarkan yang saya masih ada di sini.

1)Nak cari buku Maria~...(terima kasih pengalaman)

2)Kena tidur sebab esok pagi2, housemate ajak ke pasar. oh ye! saya ada housemate baru, sekarang rumah baru, dan semua baru..hehe..housemate saya:miss F, miss S, miss D dan miss N. nanti akan diceritakan siapa mereka.

3)artikel Renungan di bawah adalah untuk seseorang yang rasa itu adalah untuknya.

4)co -ass=intern, maksudnya kehidupan saya akan sepenuhnya di hospital. harap2 sihat dan kuat..!

Sekian.

No comments: