Sunday, March 8, 2009

Adik

Assalamualaikum wbt

7 Mac 2009

Harini ulang tahun yang ke-15 adik bongsu saya Najeeha..

Sweet-15th adik!

Saya sms adik pagi2 lagi,sebab seminggu sebelum masuk bulan Mac adik dah ingatkan tentang hari ulang tahunnya pada harini.Jadi saya dah bercadang untuk telefon adik.

Adik saya,cepat matang berbanding umurnya.Mungkin kerana berkawan dengan kakak2nya yang semuanya dah besar..Sekarang di rumah hanya adik dan hafizi iaitu adik lelaki saya yang tingkatan 5 di rumah..

Adik saya tempat saya praktis bahasa Arab saya balik supaya tak hilang di telan zaman.Adik belajar bahasa Arab komunikasi untuk PMR..

Saya:"Ma ismuki?"
Adik:"Ismi Najeeha"
Saya:"Kaifahaluki?"
Adik:"Bikhair,Alhamdulillah"


Perbualan di antara saya dan adik masa adik mula2 belajar bahasa Arab di tingkatan 1.
Sungguh comel!mungkin sekarang adik dah tau banyak words dari Angah!Adik pun bercita2 nak ikut jejak langkah saya dan Along masuk ke sekolah di Klang itu=)InsyaAllah.

Angah doakan adik berjaya di dunia dan akhirat.Ameen!


1.Maaf saya tidak dapat tulis entry yang dijanjikan lagi.Kepala saya fikir banyak perkara.Saya berharap dapat menulis dari hati.InsyaAllah.
2.Saya tengah study bersama Alia, sambil Alia 'bernasyid'-rindu zaman asrama masa belajar dalam dorm.
3.Doakan saya exam minggu hadapan.11Mac-13Mac.

*11mac-Genitourinary system Exam

*12mac-Bioethic and humanity Programme VIII
*13mac-Public Health IV

2 comments:

Anonymous said...

salam kaktashaku~
promote habis.. "bernasyid" bagai.
nasib baik x hujan ek? hihi.
uhibbuki fillah~
study molek 4 xm!! :*

ummujannah said...

salam ya akakAlia!=)

hehe=)
best2 study sama2 rasa mcm dalam dorm kat kisas dahulu!
sgt rindukan suasana itu.

heee=)

smlm tak ujan!

uhibbuki fillah too(~~,)!