Saturday, November 21, 2009

Masa Terbang!



Assalamualaikum wbt

Masa terbang! Cepatkan masa berlalu?

Semalam Jumaat dan harini dah Sabtu..maksudnya tak lama lagi giliran untuk peperiksaan saya akan tiba, peperiksaan pertama saya untuk tahun klinikal ini.

Kelam kabut dan serabut. hehe! saya rindukan saat2 saya belajar dengan sangat rajin semasa zaman2 sekolah di kisas dulu. rindukan suasana tersebut! tapi zaman itu dah lama berlalu, zaman SPM.

Kini adik saya Hafizi A.Hadi pula yang sedang menduduki peperiksaan SPM, bermula 18 November yang lepas. Rasa baru saja semalam saya teman adik lelaki saya itu di sekolahnya semasa peperiksaan UPSR. dah besar dia!*Angah doakan EG dapat yang terbaik dan nanti dapat sambung belajar yang macam EG nak! Doakan untuk adik2 saya ye semua! Semoga adik saya dipermudahkan peperiksaannya.

Najeeha A.Hadi, adik saya yang bongsu pun baru saja selesai menduduki peperiksaan PMR. Tak lama lagi keputusan akan keluar. Angah doakan semoga adik dapat yang terbaik macam yang adik nak! *nanti boleh datang Bandung ajak Nabila sama* Bestnya kalau korang datang!

Nabila A.Hadi adik saya yang di bawah saya baru sahaja selesai peperiksaan akhir, tengah tunggu praktikal. Nabila dah kerja tahun depan!

Saya pula masih di sini. kadang2 rasa macam kelam-kabut saja, tapi seronok juga dengan kehidupan sekarang. Walaupun ada yang tak best!
Saya redah je lah..
Tak lama lagi dah nak habis, sepatutnya kena belajar rajin2 dan buat betul2 klinikal ni. tapi..(banyak tapi lak..!)

*Nota:
1)Gambar Iman tu tgh cuba pakai topi konvokesyen saya! sambil2 nak possing dlm bilik Najeeha, masa ni Najeeha belum lagi exam PMR..tgk buku2 belakang Iman tuh!*Rindu Iman*

2)Gambar family masa raya haritu* semua adik-beradik nampak sama besar kan?*abg yusri kerja masa ni, takda dlm gambar*Rindu semua orang!nak balikkkkkkk(^__^)

3 comments:

sinar_islami said...

salam akak..

all da best exm nanti..sha pun dah nk exm, mgu depan stat..first exm, lusa..doakn..

ps:: =)igt gmbr tu gmbr zaman akak muda2 dulu..bru lagi ke..hehe..

Iman Aisyah said...

salam sha..

all the best to u too!
do the best that u can, mulakan dengan Bismillah..

p/s:hehe=)gambar baru tapi sengaja buat style2 oldies skit..biar comeyy nampak!hehe(^__^)miss family..tapi kalo nak balik akhir dec ni cm cepat sgt je..tggu tahun depan kot..

Anonymous said...

alahai...ciannyer die..mesti sgt best family kan..smpi tersgtla rindu..merengek2.hehhe..sabar la ek..blaja rajin2.abiskan clinical ni scpt mgkin..no extend2 insyaAllah..leh hidup di msie dgn sng hatinyer..
gue pun rindu bangeet sm my abg..tp abgku dtg beraye haji dgn sy next week...hooorayyy!!!;D