Friday, March 5, 2010

Reply Mesej

Assalamualaikum wbt..

Saya minta maaf saya lambat reply mesej2 yang ditinggalkan di shoutbox saya, Alhamdulillah harini baru dapat peluang membalas. Saya reply di sini ya:) Terima kasih kepada yang sudi singgah di blog saya ini, silent reader dan juga noisy reader. hehe.

Kepada kawan baik semasa sekolah rendah saya juga! Kelakar ingat zaman kanak2 dulu kan? U are a great woman Fatiha(^_^)


fakhruddin :salam ziarah penyemai ukhuwah
iqbal syarie : salam ziarah~!

Iman Aisyah: Salam ziarah..penyemai ukhuwah juga!



mimi : salam iman,sy terbc komen kamu ttg kwn kamu yg di anggap superwoman kerana tabah wlaupun berjauhan suami,minta alamat blog nya bole?mimi : mahu juga mmbaca pengalamannya sendiri.terima kasih

Iman Aisyah:Salam mimi..saya minta maaf lambat reply..oh ya, komen saya di blog ummusaif itu ya.ini blognya: ~*Beautiful Moments*~(klik).kawan saya,nurul sudah lama tak update blog..tapi entri2 yang lama banyak,terutama yang terbaru..saya rasa sahabat baik saya ini seorang superwoman, sekarang seorang drilling engineer+mother that fully breastfed her daughter+wife+friend and so on (^_^)



hurin :"salam ziarah dari JB. cik, saya mtk izin link :) sila jaga diri dn jaga toyy juge!"

Iman Aisyah: Salam ziarah dari Bandung:) sila2 link. insyaAllah saya akan jaga diri dan toy juga. jaga diri juga ya hurin!



sinar : jalan2 tmbh iman :)

Iman Aisyah: jemput2 jalan2 sha:)



qamarguyz :salam ziarah..nice bloG! inf0rmasi brmanfaat...

Iman Aisyah:Salam ziarah..terima kasih. insyaAllah.



sinar :amboi kak..takkan lagu je..mana kupasan :)

Iman Aisyah: amboi2 dia..hehe..akak baca kupasan awak dulu..tgh kumpul idea nak kupas (^_^)



mrssmile :nak dgr lagu nyanyian nyer ade?B-)

Iman Aisyah: mrssmile!ada2..nnt aku bagi time kita jumpa:)



azia :salam to u too iman aisyah

Iman Aisyah: salam azia!



Hana :Jom buat kerja part-time!

Iman Aisyah: insyaAllah!



syahadah : syukran ats kunjungan..salam ziarah kembali syahadah nice blog

Iman Aisyah: syukran juga ziarah kembali..syukran..



kita : salam ziarah :)

Iman Aisyah: salam ziarah:)



GG : smile back

Iman Aisyah: smile back too.



haikal ambri :assalamualaikum..tumpang lalu :)

Iman Aisyah: waa'laikumsalam..jemput2 lalu amir IMAN kita:)




No comments: