Sunday, March 28, 2010

I Miss Home!

Assalamualaikum wbt...

I miss home!

When I woke up this morning, I have this feeling of missing home. I miss to see my mommy, my daddy and of cause my sisters and brother.

I miss to talk to my only grandmother I have!

I miss to see my nephew Iman and the newest one Ikram:)

It has been almost 6 months since I go back to Malaysia.

Ermm..takde la lama sangat kalo nak compare dgn org yang dah setahun tak balik kan?

All in all, I miss Malaysia a lottt.

I will go back soon (^_^)

Note:

1)Lets convert this missing feeling into a lott of hardwork and study:)

2)I will write again later, insyaAllah!


8 comments:

djambu puadovich said...

mmg pun...setahun tu lamaaaaaaaaa...

Iman Aisyah said...

ermm..bila fikir2 balik tugas dan tanggungjawab masih belum lagi selesai disini.

bila tiba masanya akan pulang jua!

sinar_islami said...

huhu...saya pun sudah dilanda penyakit rindu...
nak cari ubat...lambat sangat baru dapat...

Iman Aisyah said...

sha..rindu siapa tu?akak ke?tiap2 hari tgk buku 'kelahiran dan kematian' yang sha bagi mesti ingat sha:)

ubat rindu?mari kita transformasikan rasa rindu tersebut kpd kerja keras dlm belajar dan tambahkan usaha ibadah kita(^_^)

sinar_islami said...

hehe..rindu akak satu juzuk...
tu belum jumpa lagi kan...
kalau sha balik besut, boleh la pi raya umah akak kan...dkt dah kelantan tu..
(^_^) ada 29 juzuk lagi sha rindu...

betul2..nak belajar sungguh..mcm akak... =)

Iman Aisyah said...

semuanya 30 juzuk ^_^

dekat dah tu besut ngn machang.
nnt dtglah ya..jgn, malu2..

mari sama2 kita belajar bersungguh2..

Anonymous said...

I enjoу, cause Ι dіscovered exactly
ωhat I used to be looking for. You havе ended my 4 day long hunt!
Gοd Вless you man. Haѵe a nice ԁay.
Byе

My blog: mail order steroids

Anonymous said...

When I initially cоmmеnted ӏ clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now eaсh time a
comment is aԁded I get three e-mails ωith the ѕаme сommеnt.

Ιs therе any way you can remoνe people fгοm that sеrvice?
Τhankѕ a lοt!

Cheсk out my page; Www.Hcg-Injections.com/