Tuesday, April 13, 2010

12 APRIL 2010

Assalamualaikum wbt

Semalam genaplah saya berumur 25 tahun.

25 tahun menjadi Natasha adalah suatu pengalaman yang sangat berharga yang pernah saya lalui. Dari semanis-manis pengalaman kepada sepahit-pahit pengalaman. Alhamdulillah diberikan nikmat kehidupan dari-Nya untuk menempuhi semuanya dengan gembira dan sedih.

Semuanya membuatkan saya tersenyum mengenangkannya dan lebih kuat dalam menjalani hidup ini.

Ya Allah terima kasih di atas nikmat umur yang diberikan.

Terima kasih yang mungkin tak terhingga saya ucapkan kepada ma saya yang melahirkan saya dan membesarkan saya dengan penuh kasih sayang dan didikan yang diberikan. Terima kasih yang tak terhingga juga buat abah saya yang sentiasa memberi dorongan dan juga didikan selama ini. Terima kasih sebab membesarkan Angah selama 25 tahun ini. Pengorbanan ma dan abah tak akan dapat terbalas. InsyaAllah Angah berusaha menjadi anak yang solehah.

Buat kakak sulong saya, Nadia terima kasih menjadi kakak yang sangat baik selama ini, walaupun kadang-kadang kita nangis sama-sama. Adik saya Nabila, yang sentiasa mendengar cerita saya dan membuatkan saya ketawa dengan cerita-cerita lucunya. Satu-satunya adik lelaki saya, Hafizi yang sentiasa melindungi kakak-kakaknya dan suka menyanyi juga. Adik paling bongsu saya, Najeeha yang suka bercerita juga dan suka paksa angah dengar cerita adik^_^ Majalah anime adik buat angah tak bosan kalau dah tak ada kerja sangat nak buat di rumah. Adik-beradik saya adalah pelangi dalam hidup saya. Warna-warna gembira yang membuatkan saya tersenyum gembira apabila teringatkan mereka.

Semoga tahun ini kehidupan saya lebih baik dari tahun sebelumnya. Semoga rezeki saya bertambah. Semoga kehidupan semakin tenang dan ibadah saya sebagai hamba-Nya semakin terjaga dan juga bertambah baik. Semoga diberikan kesihatan yang baik dari-Nya untuk terus menjalani tanggungjawab sebagai hamba-Nya di muka bumi ini. Semoga saya lulus semua rotasi klinikal saya dan pulang ke Malaysia tercinta tepat pada masanya.

Amin Ya Rabb

"Ad-dunya mata’ , khoirul mata’ al mar’atus sholihah".

Dunia adalah perhiasan, perhiasan dunia yang baik adalah Wanita solehah



6 comments:

iqbalsyarie said...

selamat hari lahir.Moga persinggahan kita yg sebentar ini mendapat redha Ilahi

sinar_islami said...

Sanah Helwah Ya Jamilah (^_^)
Moga Allah trus bersamamu...
Moga akak trs disayangi Allah..

Alia Suzana Asri said...

jangan typhoid dah taw~~~~~~~~~~~

Iman Aisyah said...

iqbalsyarie: Thanks. Amin!

Iman Aisyah said...

sinar/sha:

Ya jamilah^_^ syukran kathir:)
Amin:)

Iman Aisyah said...

Alia:
InsyaAllah..typhoid pergi jauh2..
p/s:akak dah lawat blog awak dan tiga sekawan..cuba komen tapi tak dpt pula:)bagus2..teruskan menulis alia.