Sunday, June 19, 2011

Hari Ahad Di Banjar

Assalamualaikum wbt

Hari ahad di Banjar. Nak cerita pun dah rasa bosan. Haha. Baru janji tak nak sebut perkataan bosan. Tak apalah mari kita teruskan menulis juga supaya dapat mengisi masa lapang yang sangat banyak. Sangat bahagia juga dengan masa yang banyak dan tak sibuk dan juga tak penat. Kalau di Bandung memang dah tak lekat kat rumah dah agaknya. Bila lagi nak tinggal di kampung kecil macam Banjar ni kan? Bandar Machang pun maju dari bandar Banjar :) Jangan merungut Natasha!

Harini bermula lambat, lepas makan tengah hari baru basuh baju(macam tak ada cerita, basuh kain baju pun nak cerita). Saya suka basuh baju, bukan guna washing machine tapi pakai tangan macam kat asrama dulu. Sejak magang je basuh baju sendiri dulu masa klinikal tak pernah(pecah rahsia). Dulu ada orang tolong basuhkan, lagipun dulu sibuk kena belajar banyak. Sekarang sangatlah tidak sibuk dan banyak masa lapang juga terluang. Sampaikan kalau nak basuh kain tiap-tiap hari pun tak kisah. Rasa nak tolong basuhkan baju semua orang pulak -__- Natasha mengarut dah.

Status

Lepas solat, basuh baju dan makan. Rasa nak tukar status di FB:) Nampak sangat tak ada kerja. Ma pasti gembira melihat perubahan anak dia yang jauh ni. Angah tak garanglah ma, sweet adalah. Ma suka risau saya garang dengan dia. (ni lagi mengarut ni). Ramai orang gembira jadi saya pun tumpang gembira sekali. Terima kasih cinta :)

Tak ada apa pun nak cerita sebenarnya. Malam ni saya sambung menulis lagi di sini. InsyaAllah.

Nak keluar jalan-jalan di Banjar sekejap. Rasa menarik tak? Buat-buat menarik kalau tak menarik.

Ni gambar waktu di Tasikmalaya,

1: Hari terakhir di Tasikmalaya
(Cyril, Puput, Ayu, Tasha, Adit)

2: Group magang saya. 

Gambar ni di Banjar, waktu di Poliklinik OBGYN,

3: Hari pertama di Banjar. Isnin lepas. Saya & Ayu

Banjar. OBGYN.


No comments: