Wednesday, November 25, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!



Assalamualaikum wbt

Belum lagi tiba Aidiladha, bahangnya sudah terasa. Lebih2 lagi bagi saya yang dari negeri pantai timur ini. Aidiladha di sana meriah! Mungkin bagi sesetengah orang, biasa2 saja, tapi tak kira raya haji ke raya aidilfitri pasti seronok bagi saya.

Sejak belajar jauh di bumi seberang ini, iaitu sejak tahun 2005 hanya sekali saya beraya Haji di kampung halaman. Sedih kan? tapi kalau hari raya Aidilfitri terbalik pula, hanya sekali baru saya beraya di sini, jauh dari keluarga, iaitu pada tahun ke-2. Selain dari itu tak pernah miss beraya di rumah, Malaysia..(^___^)hehe. balik sokmo!

Gambar di atas masa Hari Raya Aidilfitri yang lepas! tema hijau. (tapi Nabila dan Iman sudah lari tema) Along masa ni selsema, tak sihat dan Abg Yusri kerja pada hari raya pertama!

Minggu depan saya ada Long Case Exam-->masih belum bersedia!hOhOhO-->Doakan saya ye teman2 dan kawan2 dan sahabat2 semua! harap2 dapat belajar dengan jayanya..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua dari saya di Bandung!

p/s:
1) miss Malaysia alotttt!

2)dia tanya tapi tak buat2 pon. tanya saja2 je ke? kenapa buat macam tu? harap2 alert lah dgn apa yang berlaku!


1 comment:

Abam Kie said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki
(zukidin.blogspot.com)