Sunday, December 6, 2009

More Pictures on Beautiful Memories:)


Depan pejabat( mungkin gambar diambil dari Gazebo)


Vision:A world class mentality by 2012

Colourful Gym:) zaman2 batch kami dulu kosong gym ni. dah penuh katanya sekarang dengan alat2 yang best

Dewan terbuka:tiap2 pagi perhimpunan kami akan diadakan di sini, kecuali hari Isnin pagi di Dewan Besar

Tangga untuk pelajar muslimat:macam lama sangat dah nampak tangga ni

Colurful again:)

Aspura:sangat colurful macam lego pun ada
Gambar Aspuri tak ada lak

Tiba2 gambar masjid:) Masjid Diraja Klang, dekat dengan kisas

7 comments:

mahir said...

akk! rindu la kisas... nway, moto kisas still sama lg kan?

p/s: sy curi pic2 ni ye. syukran :)

djambu puadovich said...

tempat jatuh lagikan dikenang...:)

Iman Aisyah said...

mahir:
akak pun rindu juge:)lagi2 biah solehah kat sana dulu.
yupp, still sama.."fastaqim kama umirta"...

p/s:sila2 ambil, akak pon amik kat FB kawan akak.

djambu/yeop:
...inikan pula tempat makan, minum, tido, fly dan banyak lagi!sila sambung...

djambu puadovich said...

ko fly ke? ish3...:P

dr.radzi said...

fly ke? mcm tak caye je???? hehehehe...

Iman Aisyah said...

djambu:
aku tak delaa fly cm pelajar2 muslimin. kami fly secara sopan:)
hehe. sekali tuh kami nak balik kelantan, masa tu hari khamis aku n emi,jumpa ust Abdullah pengetua kita sedang berkebun di gazebo..jwb je laa nk balik kelate..nasib baik die org kelantan..selamat!(dulu kan diskriminasi skit org2 pantai2 timur mmg dapat kelebihan.)

dr.radzi:
awak mesti fly ni?ke ketua pelajar dulu?akak org2 biasa jek..best dulu time2 skolah yg 'nakal2' secara sopan dan lemah lembut.

nawal said...

akak, kn dekat gym tu ade mcm kertas mahjung tampal2 kan.. itu poster perang!

sbb result trial kiotrg agak terok.. then buat poster perang! huhu.. rindunye..

nseb bek spm da abes... dn kami dpt maintain :)