Saturday, December 19, 2009

Oncall..Oncall

Assalamualaikum wbt

Sudah 3 hari berturut2 saya tidak tidur di malam hari, dan malam ini masuk malam ke-3 dan terakhir saya oncall. *Gembira sebab cuti seminggu*(^_^)

Tapi siang hari saya tak kerja pun dan tak ada kelas, jadi tak ada masalah hanya malam2 keluar ber'oncall'

Malam semalam dan malam ini saya oncall, Khamis malam yang lepas saya bersama Puan NK(nama sebenar kawan saya sorang ni panjang jadi saya singkatkan sambil2 nak biarkan rahsia:) pergi ke PUSDAI(pusat dakwah islam) *insyaAllah ada peluang nanti saya ceritakan apa yang kami buat dan dapat di sana*

Kejap lagi nak kena pergi hospital lagi. Oncall pada hari cuti sangat saya suka sebab tak perlu pergi kelas pada esok paginya dan kita hanya perlu masuk kerja pada jam 7 pm.

Fisiologi manusia memang tetap kena tidur malam jadinya, balik pada esok paginya tetap mengantuk dan tidur juga! hehe.

Mungkin ada yang bosan dengar oncall dan oncall tapi bagi saya *just enjoy whatever it is* dan cubalah mempraktikkan bekerja untuk memberi. Semangat Natasha!

Oklah tak boleh tulis panjang2 sebab jam 7 pm kena ke Rumah Sakit Hassan Sadikin, Bandung.

*Malam ini saya jaga wad Melati *Semalam emergency ward.

No comments: