Thursday, November 18, 2010

I Believe

 :)

I believe in the impossible
If I reach deep within my heart
Overcome any obstacle
Won't let this dream fall apart
See I strive to be the very best
Shine my light for all to see
Cause anything is possible
When you believe yeah

Thanks to the words above Hanis Haizi ;) Love to read about your passion. Keep up your good work!

**Nota saya:
Sebenarnya saya nak tulis tentang sambutan raya haji kelmarin untuk bacaan keluarga di kampung. Sekarang sudah cuti sekolah jadi mesti orang kat rumah nak baca tulisan saya :) Hehe. Nanti hujung minggu Angah tulis, khamis malamni ada oncall dan jumaat kelas lagi. InsyaAllah sabtu dan ahad free. Walaupun ahad malam ada oncall, tapi suka sebab last oncall di E.N.T.(ear nose throat) *kat sini diaorang panggil THT(telinga hidung tenggorokan).

Jalan2 baca blog jumpa blog tentang tulisan kat atas. Saya memang suka orang yang ada "great passion in what they are doing". Dalam kata mudah orang yang gigih berusaha untuk kecerahan masa depan. Tak kira dalam apa2 bidang pun. Semoga semangat diorang dapat saya serapkan dalam diri saya yang kadang2 'up and down' jugak ni. Kalau rasa nak jatuh cepat2 usaha naik balik. Tak kira berapa banyak kali pun. Kena usaha! :)

No comments: