Wednesday, January 5, 2011

Penonton Operasi


Harini ikut jadi penonton operasi sangat lama. Dari jam 8 am bergerak naik ke tingkat 3 kamar operasi. Selesai sudah jam 6 pm. Lihat operating clock cukup 7 jam 29 minit. Makan solat semua di sana. 

Baru tahu betapa penat lama berdiri tapi sangat respect dengan operator Dr Tri Wahyuni. Seorang specialist wanita, yang non-stop berusaha untuk membuang tumor dari dalam dada orang tersebut. Malu sebab kata penat berdiri sebab kami boleh berehat dan makan, tapi dokter non-stop tanpa kata apa-apa.

Walaupun penat tapi nak catat juga harini sebelum tidur :) Lihat air muka specialist tadi satisfaction! Wanita berhati kuat betul dokter.

**Sekarang di subdivisi Bedah Thorax.

:) Walaupun penat-penat  tapi sanggup juga naik tangga pergi bilik seorang sahabat sebab nak tengok album gambar dia. Senyum awak memang sangat ceria! Maklumlah ada bunga dalam taman hati. Semoga dipermudahkan semuanya.  Saya sayang awak!

**Dah baca semua komen di entri dan shoutbox. InsyaAllah esok saya reply semua. Sudah sangat tak tertahan mengantuk. Nak bangun sangat awal esok! InsyaAllah. 

No comments: