Wednesday, January 12, 2011

11 Januari 2011: Selamat Hari Lahir ♥

Assalamualaikum wbt

Hari ini hari lahir ma saya,  

Puan Hajjah Rohana Haron :)

Sudah masuk 52 tahun ma saya. Angah doakan ma dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu. Sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dalam menempuh hari-hari yang mendatang. InsyaAllah.

Sudah ada 2 orang cucu yang hero-hero semua :) 

SELAMAT HARI LAHIR!

Hari ini juga hari lahir sahabat baik saya,  

Puan Nurul Hidayah Abdullah Khir :)

Sudah 26 tahun kamu Nurul! Aku doakan kau sentiasa sihat, panjang umur dan ucapan pagi tadi (dalam telepon). Dengar lagu dalam blog ni untuk kau dan juga sahabat kita kat Klang dulu.

Rindu nak jumpa Hana-Chan yang pemalu! 

Ukhuwah fillah abadan abadaa.

Saya sayang kedua-dua mereka. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan umur yang panjang buat mereka berdua. 

p/s: nak letak gambar tapi tak tau yang mana satu nak letak. esok-esok cari lagi dalam laptop ini. Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk kita merasa kasih-sayang dari-Nya. Semoga Allah SWT redha semua usaha kita. InsyaAllah. 

Nota saya: Kena banyak doa dan Al-Quran tak boleh tinggal.

3 comments:

Anonymous said...

Dear Tasha,
Thanksss for the special entry!! hehe..rindu la kat kau! bile la boley jumpe lg ni.. nway, take care tau!

Yayack Faqih said...

good good good.... Ziarah neh. Follow balik ya..

ummujannah said...

Welcome Nurul!
Aku pun sama :) InsyaAllah we will meet each other again. Rindu dekat Hana jugak! Take care jugak.

Yahya:

Thanks for the ziarah. InsyaAllah.