Friday, January 21, 2011

Doa Buat Siti

Assalamualaikum wbt

15 Januari 

Sabtu lepas adalah Hari Ulang tahun Siti Nurul Amirah Abd Hamid. Teman serumah saya di sini. Lambat buat entri. InsyaAllah tahun ni akan buat entri untuk semua ahli rumah punya birthday, sebabnya tahun ni dah tahun akhir kami bersama-sama. Buat ingatan dan kenang-kenangan. 

Selamat Ulang Tahun Siti. Semoga kita sama-sama wisuda (graduasi) nanti dan jadi dokter yang berjaya dunia dan akhirat.

Siti adalah orang Kelantan, ibu dan bapa dia dua2 orang Kelantan tapi Siti tinggal di tempat paling maju di Malaysia (ayat saya yang nak usik Siti). Cuba teka kat mana? :)

19 Januari

Bersamaan dengan hari Rabu yang lepas. Hari Ulang Tahun Siti Sarah Mohd Shukor. Hari ulang tahun terakhir sebelum dia jadi emak. Eh salah salah! Saya rasa nak catat hari ulang tahun Cik Siti yang sorang ni sebabnya paling manis kot tahun ni. Saya pun tumpang bahagia. Selesai dia tulis bab 1. InsyaAllah saya tak sabar nak tunggu awak tulis bab 2. 

Selamat Ulang Tahun Dr Siti Sarah. Semoga dipermudahkan semuanya dan berjalan lancar. Saya doakan juga awak berjaya dalam kerjaya dan semoga menjadi isteri solehah (eh salah lagi!)

Sarah orang Temerloh, Pahang. Sahabat satu kelas masa tingkatan 5 di sekolah dekat Kg Jawa, Klang :) Satu dorm juga sama dengan Puan Siti Hawa.

**Nota saya:
  • Puan Siti Hawa Azman  pun sahabat saya yang ada nama Siti kat depan. Tak ramai sangat orang-orang dekat nama Siti. Siti Norsaadah Md Sarip, Good Luck final year! Mungkin kita berinduksi bersama-sama?
  • Nak letak gambar semua Siti tapi belum ada kebenaran lagi :) InsyaAllah ada masa dan saya tidak penat bolehlah letak esok esok.

4 comments:

palie said...

moga siti menjadi doktor dan juga penda'ie

Ct AdAh said...

kak tasha!!!

hehe..touching nya post ni..suka tajuknya,'Doa buat SITI'..insya-Allah kte berinduksi bersma2..lg best kalu dpt posting di tmpt yg sma..=))

Iman Aisyah said...

palie,

Thanks. amin insyaAllah.

Iman Aisyah said...

Adah,

Nak posting sama? Hee. Sebab tu akak tanya soklan haritu. Mcm tak kesampaian je.

InsyaAllah kita jumpa nanti :)