Wednesday, April 8, 2009

Alhamdulillah Terang Bulan


Assalamualaikum wbt..

Sekali lagi entry pendek dari saya yang ingin saya kongsikan dengan semua teman2 semua..
untuk membaca lebih terperinci boleh rujuk ke Malaysiakini.com-klik

9.20pm Maklumat rasmi. PAS memenangi kerusi parlimen Bukit Gantang dengan majoriti 2,789 undi. Calonnya Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin mendapati 21,860 undi, manakala calon BN Ismail Saffian mendapat 19,071 undi.
Calon bebas mendapat 62 undi dan hilang wang deposit.

Keputusan ini bermakna PAS mengekalkan kerusi tersebut dengan tambahan majoriti, berbanding 1,566 undi pada 2008.


Alhamdulillah~Terang Bulan(^_^)!

Selamat berjuang Datuk Seri Mohamad Nizar dan Datin Seri Fatimah..!

1)Tersenyum dgn sms dari Along.."Ish..dari jauh pun bisa tau politik Msia buk!"..Mestilah Along!Hehe..kan dah maju skang!Just one click!

2)Sekarang kena tdo,esok kelas kul 7am,Public Health!Sila tdo Natasha..

3)Esok je sehari lagi kelas-nanti nak bercuti2,jalan2 cari makan!(~~,)!

4)Alhamdulillah~Gembira dgn sekarang(hehe)



4 comments:

FaDhLi aTaRi said...

ingatkan lagi Amelina dulu2.

"terang bulan malam ini." dak deng deng, dak deng deng. .hahaha.

ps: jangan biar bulan bicara sendiri.:D

Anonymous said...

takbir!Allahuakbar

muniri edogawa said...

alhamdulillah...
Bukit Gantang sekali lg disinari cahaya bulan...
kemenangan Ir Nizar adalh bukti rakyat mahu kan Ir Nizar..
bukan dr zambery..bukan najib..
takbir!!!!!
me luv bulan=)

aku adalah aku yang sekarang said...

terang bulan sampai ke labuan..seronok anak perak kat sini..hihi