Saturday, April 4, 2009

Perdana Menteri dan First Lady


Assalamualaikum wbt

Entry pendek dari saya..
Ingin berkongsi dengan semua yang mungkin dah tahu ataupun belum tahu lagi,lebih2 lagi kepada yang sedang di luar negara..Tak perlulah untuk saya mengupas isu ini lebih lanjut..Sekadar hanya memaklumkan yang Perdana Menteri kita sudah bertukar dari Pak Lah kepada Pak Najib.First Lady kita sekarang bukan lagi Datin Jeanne atau Tun Jeanne,tapi Datin Seri Rosmah..


Selesailah perjuangan Pak Lah dan Ibu Jeanne..Bermulalah Pak Najib dan Ibu Rosmah..

Malaysia oh Malaysia!Malaysia tetap di hatiku..Tanah airku!

Bandung,Indonesia.

9 April-minggu depan Pilihanraya di Indonesia dan cuti umum-gembira2.tak sabar2 nak jumpa sedara2 yg dtg(^_^)!

p/s:Saya sangat rindukan Malaysia.Saya rasa nak balik kg sekejap.Saya rasa rindukan kamu2 semua!

3 comments:

pali said...

Iya.. katanya Malaysia kena blacklist sebab tak gi meeting G20 (negara-negara maju)?

Iya, iman aisyah.. aku pun begitu juga. Mahu pulang bertemu keluarga.. :D

ummujannah said...

Malaysia kena blacklist?G-20?..
berjuanglah di negara orang utk menuntut ilmu..

sabar dan sabar!nanti akan tiba masanya utk pulang for good!

thanx for the visit

Anonymous said...

A cultura islâmica me impressiona!