Sunday, June 7, 2009

Saya Tak Patut Begini

Assalamualaikum wbt...

Harini hari ahad, hari minggu yang tak sama dengan hari2 minggu yang sebelum2nya..
Kenapa?..mungkin harini tak perlu bergegas untuk belajar memandangkan peperiksaan dah selesai~jadi pelik pula ya?

Pagi2 saya bangun dan rasa malas menguasai diri..rasa yang tak patut saya rasa..malas untuk melakukan segala2nya..kenapa?

Saya terlalu memikirkan perkara tersebutkah?Saya down? Sedih?

Tiada sebab untuk saya sedih..saya tak sukakan sikap pesimis, jadi kenapa saya nak bersikap pesimis..saya tak sukakan orang2 yang tidak bersemangat dalam kehidupan, jadi kenapa saya nak menjadi orang yang tidak bersemangat itu..saya tak boleh menjadi orang yang saya tidak suka!

Banyak tanggungjawab yang perlu dan belum saya selesaikan..yang tertangguh kerana musim peperiksaan kelmarin..Jadi saya tak patut begini..

1)Saya tak berniat untuk membangkitkan perkara yang awak tak suka, niat saya hanya untuk meminta maaf sahaja..saya pun tak berniat untuk meneruskan memikirkan hal tersebut..Maaf dari saya(~_^)

2)Ada beberapa entry yang menjadi draft dalam inbox edit posts..huhu..sudah separuh saya tulis, tapi tak juga selesai2..Saya nak sampaikan sesuatu, terutama untuk adik2 yang sedang exam sekarang..sayang kamu semua!(~_^)Maafkan kakak adik2ku. Usaha sepenuh hati ya!

3)Setiap sesuatu ada waktunya(~_^)

4 comments:

anasolehah_7 said...

Salam ukhti Natasha:

Tujuan kita jelas, perjalanan kita panjang, tugas kita banyak. Ayuh sama-sama kita berganding bahu melaksanakan tanggungjawab sebelum maut datang menjemput:)

ummujannah said...

to ukhti Nurul Aimi:

awak sentiasa jadi pembakar semangat kita=)bace ayat last yang tugas kita banyak..teringat janji kita pada DIA..sebagai seorang daie'..

hidup kita bukan untuk kita..hidup kita bukan kepunyaan kita..kepunyaan DIA..

sama2 kita ya ukhti!uhibbuki fillah~(rindu trio kita~ukhti alia)~rinduu sgt2!

duha said...

wah..bes bace conversation akak2 nih..hehhe..membakar semangat saya jugak..

mula2 baru ingat nak tulis "waaaaaaaaa~ besnye..4th year dah habes exam" tapi..pk2 balik..kalau dah habes exam pun..ape bezanya? kita still kene berkerja keras utk sesuatu yang lain pulak kan..

tiada istilah rehat di dunia ni sepatutnya.. :)

sayang kamuuuu~

hehheh

ummujannah said...

to duha:

best ke?dtg laa rumah kami dgr kami sembang2 lagi..huhu~

bakar semangat jangan sampai hangus lak ye(~_^)!!