Sunday, July 19, 2009

Mesej(^_^)

Assalamualaikum wbt...

Lina: Aah,ni lina kisas.kmpg kt kelate,tp sy xde loghat, so tkt nk msk grup kelate,hehe..Insyallah,ade jodoh kite leh jmpe ye..raya haji nnti stil ade lg?
Iman Aisyah: yeke Lina..iskhh awak ni, serius tasha tak tau awk kelatan jugak..takut kat ketua dgn penolong kelantan ke dulu?hehe..insyaAllah ada jodoh kita jumpa ye:)raya haji tak pasti..panjang umur insyaAllah masih ada(^_~)


ultraman datang lagi: kak tasha, saya kesedihan~ berat betul dugaan... saya sedih tahap xleh control tp iA cube controlpost akak tu kan, buat saya flashback zaman dolu2. dulu penah gak suke kt org, tp skrg tgk org laki pun cm xde perasaan.. normal lagi kan?? huhu..
Iman Aisyah:kenapakah sedih?rilex2..suke kat org?fitrah manusia tu dik. sekarang tgk org laki tak de perasaan?kenapakah?ermm..tak pasti normal ke tak.hehe..


nurhidayah:ukhtie...bila kembali ke bandung?kalau bfore raya..ana nak pesan buku2 yg terpapar tu...huhu..tp..kalau lepas raya..takpe..nanti ana cari sendiri..hee
Iman Aisyah:ukhti hidayah ana pun tak pasti kapan lagi..before raya dan lepas raya(^_^)tapi buku yang Bercinta sampai ke syurga ada org janji nak bagi. buku Bidadari dari Timur je ana nak cari kat KB, mungkin minggu depan, insyaAllah.


~*mengisi masa lapang balas mesej kat shoutbox kat ruang entry(^_^)..keje apabila tak dpt tidur..
~*buat Emi:nnt sampai Msia terus contact ye!
~*nak jumpa kwn2 lama zaman sekolah2 dulu..!


4 comments:

Dhani said...

salam. dijemput datang menonton GADOH di USM pada 8.8.09 nanti. ajak kawan-kawan skali ok. :)

tengok flyers kat sini: http://2.bp.blogspot.com/_VNg9zxVOC4E/Sl8h_B3gqYI/AAAAAAAAAx4/jiw9JqBVZwU/s1600-h/gadoh_at_kb.jpg

ciklebah said...

sedih sebab, tempat practical tak dapat lagi.. bisa tergugat iman saya ni..

dugaan berat.. semua orang dah dapat tmpt untuk internship tu..
saya mintak dulu, tp tak dapat.
kwn saya apply lewat, di syarikat yg sama, tp dia dapat. in case, result exam yang menjadi syarat pemilihan, saya rasa result saya lagi best.. dugaan besar.
tak baik mengeluh kan? doakan saya kak tasha!

*****

dolu2 pernah gak suke2 join kan diri dengan gelaja tak sehat tu. suke kat orang. tp sejak datang sini, perasaan tu macam dah pupus je.. satu pencapaian yang baik saya kire.. hehe

doakan saya dapat tempat practical kak tasha!

ummujannah said...

to Dhani:

terima kasih. saya sudah informkan adik saya yang belajar di USM..

USM kampus penang kan?

ummujannah said...

to shahida:

InsyaAllah akak doakan!
sabar dan sabar, insyaAllah dapat tu, cume dpt lambat skit je..jangan riso(^_^)!Allah ada perancangan di luar pemikiran kita, kdg2 tak tercapai akal kita sebagai hambanya pun nak berfikir. tapi kalu Allah kata sesuatu itu jadi, maka jadilah, kunfayakun!

Alhamdulillah baguslah kalau dah beralih dari gejala yang tak sihat kepada gejala yang sihat!hehe..zaman dolu2 nama pon dulu2 kan?

Barakalllah ya sister!doa byk2!