Monday, March 14, 2011

Barakallahulakum: Siti Sarah dan Ahmad Thaariq :)

Temerloh, Pahang

 Barakallahulakuma..wa Baraka a’laikuma..wa ja ma’abainakuma fi khair..
Maksudnya : “Semoga Allah memberi berkat kepadamu dan atas kamu dan menyatukan kamu berdua dalam kebaikan.” (Riwayat Abu Daud)

Tahniah Dr Siti Sarah Mohd Shukor dan Ahmad Thaariq!

Walimah mereka berlangsung 12 Mac 2011. Kenduri mereka 13 Mac 2011.

Comel kan gambar kat atas? Ini adalah sahabat sekelas sedorm sesekolah sekisas saya yang saya katakan. Entri  seterusnya pula adalah entri sahabat sepermainan sebantal serumah dan sesemuanya:) Jadi dah selesai janji saya untuk buat entri untuk 2 sahabat yang baik ini. 

Oh ya. Adiklah jugak yang dalam entri di atas. Nak kata saya adik Nabila pun boleh ;)

Buat Sarah: Teruskan cerita bab seterusnya. Mungkin akan ada nama baby?(hehe) Tak sabar nak tengok banyak gambar lagi!

Kredit gambar dari : Acaii Jawe. Sila lawat blog beliau. 



4 comments:

sinar_islami said...

meriah betul kak sarah kita...
sha nak tunggu kak tasha la pula..hehe

Sarah Mohd Shukor said...

Salam Tasha!!!

Thank you so much sahabat solehah! Doakan kami yang terbaik ye for this marriage =)

Insya Allah awak pun akan menyusul tak lama lagi. INSYA ALLAH!

Thanks again, sahabat!

ummujannah said...

Sha: Meriah lagi kalau kita ke tempat kenduri mungkin =) Tunggulah Sha. Akak pun tunggu awak jugak!

ummujannah said...

Sarah:
Salam Sarah!!

Welcome sahabat sarah solehah=) InsyaAllah akan saya sentiasa doakan awak dan suami.

Amin. INSYA ALLAH! Doakan buat saya yang terbaik juga ye=)

Thanks a lot to u too dearest!