Saturday, February 12, 2011

Hari Sabtu Di Bandung

Iman dengan Atuk. Iman sekarang dah umur 3 tahun. Bukan lagi 'budak kecik'.
Assalamualaikum wbt

Minggu lepas hari sabtu yang sama saya masih di rumah bersama Iman dan Danish Ikram. Besar dah dua orang 'budak kecik' dulu. Biasalah kalau di rumah memang suka duduk di rumah sahaja. Bersenang-senang tengok TV dan makan-makan :) Paling penting bersama keluarga. Ziarah saudara-mara yang saya dah rancang dari awal.

Hari sabtu di Bandung. Hari ini sabtu pertama. Sejak semalam sudah rancang dari awal aktiviti hari ini. Awal-awal pagi kemas bilik kemas semua buku-buku. Banyak juga buku bukan medik yang saya ada yang saya beli di sini. Nanti nak bawa balik semua ke Malaysia. Dah mula berkira-kira. Bulan 4 nanti saya wajib balik. Eh boleh pulak ada wajib? Saya dah tak boleh tinggal di Indonesia lagi -__- 

Survey tiket dah berapa kali dengan harapan harga tiket menjadi murah. Rasa-rasanya malam ni dah kena beli sebelum menjadi mahal lagi. Tak nak jadi macam balik hari tu lagi dengan tiket sangat mahal bagi saya untuk seminggu. 

Oklah. Khairi dan Badihah sudah tunggu untuk aktiviti hari ini! Jumpa Mina juga nanti. InsyaAllah :) 

Hidup ini kena bergerak tak boleh 'static'. Kena bangun tak boleh terperangkap dengan kisah-kisah yang tak patut - ayat untuk hari ini. 

Jangan lupa senyum sokmo! :)

No comments: