Friday, January 15, 2010

The best pic of my life:)

Abah dan Iman. 26 Julai 2008.

Iman dan Hafizi. 11 Januari 2009.
(Poksu Joned kat belakang dan anak Kak Na kat dpn)


Tajuk entri adik saya Nabila sebenarnya dalam blognya. Sengaja saya copy dan paste gambar2 tersebut di blog saya sebab blog adik saya private.

Kenapa saya tulis tarikh di sebelah tajuk gambar?

Tarikh tersebut bermakna untuk Bonda dan Ayahanda saya.

26 Julai 2008. Abah genap 50 Tahun. Alhamdulillah. Syukur Abah masih lagi diberi kesihatan dan peluang untuk menikmati hidup oleh-Nya

Kata Abah "Jubli emas!.."

11 Januari 2009. Ma saya genap 50 Tahun. Alhamdulillah, pemegang kunci syurga saya masih diberi kesihatan dan peluang untuk menikmati hidup di bawah rahmah-Nya bersama keluarga tersayang. Alhamdulillah.

Gambar pertama, Abah bersama cucu pertama Iman dalam keluarga. Masa ni lebih kurang 6 bulan umur Iman. Masa ini ada kenduri kesyukuran sedikit di rumah.

Gambar kedua pula, ada kenduri kesyukuran juga bersama keluarga besar Ma saya. Baru tahun lepas dan Iman masa ini sebulan lagi nak sampai setahun. Nampak kan perbezaan Iman dalam gambar tu? hehe.

Kedua2 situasi di atas, saya berada di Malaysia. Berpeluang bersama meraikan dan berkumpul bersama2 keluarga sempena kenduri kesyukuran. Tahun ini tak dapat cuti pada 11 Januari.

Setakat ini dahulu entri dari saya.

Alhamdulillah department neuro sudah selesai.

Bye2 to neurology, say hi to psychiatry and be prepared to end up in forensic:D

Gambar2 kat atas menandakan saya sangat2 rindu kepada orang2 yang dalam gambar dan juga orang2 di Malaysia.

I will be back soon! InsyaAllah.


Nota:
1)Malam ini kerja2 update akan dilakukan.

2)dan juga menyelesaikan perkara2 yang tertangguh.

3)Ya Allah swt, permudahkan semuanya. Amin.

No comments: