Saturday, October 2, 2010

Oktober Bermula

Assalamualaikum wbt dan salam.

Apa khabar semua? Semoga kita semua sihat hendaknya dan semakin bersemangat menjalani hidup kita dalam bulan yang baru ni. Saya tunggu Oktober untuk datang. Bukannya ada sesuatu yang besar akan berlaku, tapi mengingat2 yang nanti sahabat baik, Puan Hawa dan Cik Tahirah akan datang membuatkan saya gembira. Boleh banyak bertukar cerita dan melihat kehidupan bersama2 dari sudut pandang masing2 dan bercerita-cerita^__^

Sudah setahun saya melakukan rotasi klinikal di sini. Alhamdulillah banyak susah senang pahit manis dan cabaran yang ada. Alhamdulillah masih juga di sini tetap berdiri. Banyak juga berlaku dalam kehidupan, tapi saya anggap itu semua rempah dalam kehidupan. 

Tahun ni juga saya ada adik saya, Hafizi di sini. Hidup semakin menarik dan yang penting kalau susah ada keluarga di sini selain kawan2. Lagi2 tak perlu risau kalau tidak ada duit atau kad bank tak boleh guna, adik kan ada? Terbalik pula kakak minta duit kat adik. Kad bank tak dapat guna lagi. Harap2 dapat guna cepat ya.

Sekarang saya di bahagian Mata atau Ophthalmology. Menarik!

Oh ya sekarang saya ada ✿moments ✿

Hari sabtu rancang nak buat banyak perkara dan nak ulangkaji banyak2. Hari cuti dan tak sibuk ni jom kita buat solat Dhuha. Semoga dimurahkan lagi rezeki kita.

No comments: