Sunday, October 31, 2010

Tahniah Pasukan Kelantan!


Assalamualaikum wbt.

Semangat sungguh tentang bola ni. Saya tak adalah minat sangat bola, minat sedikit sangatlah tapi sangat suka bila semua ahli keluarga berkumpul di depan TV untuk menonton bola dan sama2 sokong siapa nak menang. Semangat itu yang saya sangat suka. Apabila pasukan Kelantan dan Negeri Sembilan ke final, abah pasti sokong negeri kelahiran dia dan ma yang dari Kelantan dah serba salah nak sokong siapa. Kami anak-anak pasti akan konon2 akan sokong siapa yang menang. 

Semangat sungguh orang Kelantan ni. Mesti ramai yang cakap macam tu kan? Saya rasa semangat bola tu sampai ke sini sebab adik saya yang laki memang minat bola sangatlah semangat semalam mencari TV online nak tengok bola. Saya tumpang tengok saja.

Sensitif pasal Kelantan ni, nanti saya sambung lagi tentang tajuk ni ya. Selamat bercuti untuk warga Kelantan. Semangat Red Warrior!

4 comments:

najihah iman said...

salam sist,

alhamdulillah.we won at last :)
tak kesahlah org nak against klate ke ape..heee.
smangat kijang.. :)

Iman Aisyah said...

Salam sister:)

Alhamdulillah kita menang. Semangak! Lucu sero ore hok kecek pasal Kelate ni in term of pandang rendah.

liveyourseoul said...

Wah orang kelantan rupenye :)
Tahniah!

Iman Aisyah said...

Wah photographer :)
Orang Kelantan lah jugak. Walaupun half Kelantan half n9.

Thanks on behalf the red warrior!