Friday, September 10, 2010

Raya Sakan Di Kampung

Semua beratur Sesi Bermaafan dan Sesi Dapat Duit Raya:)
Iman pun sibuk jugak tu nak 'amin' ngan atok
Anak2 perempuan Haji Hadi:) Gambar diambil depan cermin=) Sorry Nabila nampak separuh jah.
Tetamu mula datang. Kanak2 yang meriah!
Sepupu dan sedara-mara
Sebahagian sepupu dan anak2 kepada sepupu, saya pun tak ingat dah nama anak sepupu yang baju hijau ni.hehe
Tajuk kat atas tu macam saya saja yang raya sakan di kampung. Gambar2 kat atas adalah masa raya tahun lepas. Ramai kan sepupu saya? Ma saya anak bongsu jadi ramailah sepupu2 yang dah besar dan kebanyakan sepupu dah berkeluarga jadi bertambah ramailah lagi ahli keluarga. Meriah kan! Raya sakan abeslah kalo di kampung halaman. Raya di Kelantan sangatlah best. Tak kiralah raya aidilfitri atau raya haji semua meriah.

Mana update pasal raya di sini? Oh ya. Gambar belum ada. Guna kamera orang lain tadi. Nanti saya tulis entri mengenai sambutan di sini pula ya. 

Tema tahun lepas hijau. Adik kata tahun ni tema purple. Jadi saya pun ikut tema juga, tapi dari jauh sajalah.

Bandung. 1 Syawal 1431H

No comments: